* PAŞALAR KÖYÜ WEB SAYFASI *

! PAŞALARLILARIN iNTERNETTEKi BULUŞMA NOKTASI !

KARAHALLILAR VAKFI BURS VERİYOR

Posted by BATTAL YILMAZ 06 Eylül 2009

KARAHALLILAR VAKFI BURS KABUL YÖNETMELİĞİ

+ Yurt içinde devam mecburiyeti olan herhangi bir fakülte veya yüksek okulu kazanmış olmak

+Anne veya Babanın Karahallı veya köyleri kütüğüne kayıtlı olması

+Öğrenci velisinin ihtiyaç sahibi ve okutamayacak durumda olduğuna dair en az iki referans verilmesi

+Müracaatların vakıf veya web sayfasından temin edilen form ile yapılması.

+Burs taleplerinin en son 30 Ekim tarihine kadar yapılması, bu tarihten sonra yapılan taleplerin değerlendirilmeyeceği.

+Yüksek öğrenime yeni kaydını yaptıran öğrencilerin öğrenim gördüğü kurumdan tasdikli devamlı öğrenci olduğuna dair belge.

+Ara sınıflardan müracaat eden öğrencilerin yıl sonu Transkriptlerini Burs Formuna eklemeleri gerekmektedir.

* İnternet üzerinden e-mail yoluyla veya Burs Formunu doldurulup yine e-mail yoluyla vakfımıza yapılacak müracaatlar geçerli değildir.


BURS FORMUNU İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ!

Doldurulan burs formları en son 30 Ekim tarihine kadar; aşağıdaki adrese yollanmalıdır.


Ahmediye Caddesi, Belkıs Apt. No:18/4 Fatih-İstanbul

8 Yanıt to “KARAHALLILAR VAKFI BURS VERİYOR”

  1. İSMAİL SAĞCAN said

    BEN DE KARAHALLILAR VAKFINDAN BURS ALMIŞTIM. ÖĞRENCİ ADAMA İLAÇ GİBİ GELİYOR DOĞRUSU:) BURSUN TEMİNİNDE VE DAĞITIMINDA EMEĞİ GEÇENLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. ALLAH ONLARDAN RAZI OLSUN.

  2. M.Veli ÇİĞDEM said

    Ben de Karahallılar Vakfı’ndan burs alarak okuyabilmiş olmayı çok isterdim. Maalesef o dönemde (2001) köylere burs vermediler ya da en azından bize öyle söylendi. İnşAllah yanlıştır! Çünkü zenginlerden vakfa yardım talep edilirken Karahallılı-köylü diye ayrım yapılmayıp öğrencilere burs verilirken böyle bir tasnifin yapılması çok çirkin olurdu. Ben hüsn-ü zan ile bunu 2001 ekonomik krizine bağlıyorum. Neyseş yine de bu hizmetin öncülerinden Allah razı olsun. Ne de olsa çok saygı duyduğum İsmail abimin ara sıra getirdiği “hoşmerim” tatlısından yiyorduk… :-)

  3. sametozmen said

    KÖYLÜLERE VERDİKLERİNİ VE VERECEKLERİNİ SANMIYORUM…Vermiyolar diye duymuştum.

  4. İSİMSİZ said

    DEĞERLİ HEMŞERİLERİM,
    Böyle dedikoduları nereden uyduruyorsunuz bilmiyorum.Ana veya babası Karahallı ve köylerinden olan her öğrenci burs için müracaat edebiliyor. Üstelik burs alan öğrencilerin yarısı köylerden. Böyle bilip bilmeden yorum yapmak vakıfı ve hayırseverleri üzer.İnsanları töhmet altında bırakmayın. İnanmayan Şerafettin Polat hocaya sorsun, köylerden kimler burs alıyor. size sayı olarak köy köy isim listesi versin.
    geçen sene 150 kadar öğrenci burs aldı. çevrenizde araştırın belki bir tanıdık veya akrabanız burs alıyordur.
    Herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum.

  5. öğrenci said

    ben geçen senenin bursiyeriyim bu sene bursumun devam etmesi için transkrip yolladım ama bi cvp gelmedi vakıf teli de cvp vermio.nerden öğrenebilirim

    • Kaynak said

      …:: KARAHALLILAR VAKFI İLETİŞİM BİLGİLERİ ::….

      Adres———: Ahmediye Caddesi, Belkıs Apt. No:18/4 Fatih-İstanbul
      Telefon——-: (0212) 532 17 64
      Fax———–: (0212) 534 07 20
      Mail———-: mehmetcolak2@mynet.com

      Vakıf Başkanı-: Ahmet BURSALI
      Telefon——-: (0212) 616 44 00

      Haber Bülteni’ni Hazırlayan-: Mehmet ÇOLAK
      Telefon———————: (0532) 634 83 32

  6. mehmet çiğdem said

    karahallılar vakfına burs için başvurdum ama maalesef bana vermediler.o zaman ne işe yarıyorki bu vakıf

  7. ferdi görel said

    gecen sene bnde karahallılar vakfından burs aldm allah razı olsn gecen seneden 2 tane alttan dersm var bu sene de verirler mi verirlerse ne yapmalıym bilen var mı emegı gecen herkese tesekkur edrm burs verenleri allahım hep guldursun

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.